Veel gestelde vragen

Bestellen

Hebben jullie ook een winkel die ik kan bezoeken?

Nee wij hebben geen eigen winkel. Daardoor kunnen wij slagerskwaliteit vlees leveren tegen supermarkt prijzen!

Ik heb een fout gemaakt met bestellen, kan ik dit nog wijzigen?

Als u de bestelling heeft bevestigd en u wilt nog iets wijzigen, stuur ons dan een mail, dan hopen we het samen op te lossen.

Bezorgen

Waneer krijg ik mijn bestelling in huis?

Wij bezorgen iedere laatste zaterdag van de maand!

tussen ongeveer 10:30 en 18:30

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Al onze bestellingen worden gratis bij u thuis bezorgd!

In welke regio bezorgen jullie?

Alle bestellingen bezorgen wij gratis in de volgende plaatsen aan huis: Opheusden - Lienden - Rhenen - Achterberg - Veenendaal - Barneveld - Lunteren - Ederveen - Renswoude - Overberg - Scherpenzeel. Overige plaatsen in overleg. Neem hiervoor contact op.

Het vlees

Betalen

Wanneer moet ik betalen?

Nadat we uw bestelling persoonlijk bij u langs hebben gebracht krijgt u van ons via de mail een factuur.

Ik mis vlees of er klopt iets niet met mijn bestelling, wat nu?

Mocht uw bestelling incompleet zijn raden wij u aan om eerst naar uw factuur te kijken. Het kan wezen dat het poduct is uitverkocht.

staat het product wel op de factuur en zit het niet bij de bestelling? neem dan contact met ons op.

Mijn factuurbedrag is anders dan mijn orderbedrag.

Dat kan kloppen, omdat wij ons vlees afwegen betaald u de prijs voor dat wat u krijgt. zo betaaldt u nooit te veel!

Staat uw vraag er niet tussen? Stel hieronder uw vraag: